Actorul perfect

Am avut un mic proiect format din doua echipe. Fiecare membru din echipa a avut o sarcina de facut. Erau sase roluli:
1. Coordonatorul proiectului: desemneaza celelalte roluri, tine legatura cu toti pentru eficientizarea muncii, asambleaza slide-urile adunanand materialele de la colegi, acorda note membrilor echipei.[mai putin lui]
2. Macelar: decupeaza elementele necesare obtinerii trucajului.
3. Designer: asambleaza componentele intr-unul singur artist.
4. Documentarist[1sau2]: cauta si selecteaza informatii despre cei 4 artisti.
5. Prezentator: prezinta documentul powerpoint.
Eu unul, am avut rolul cu numarul doi, adica macelarul. In proiect am avut patru actori: Angelina Jolie, Brat Pitt, David Bachan si Milla Jovovich, din fiecare, a trebuit sa taiem ceva. Jolie sa tau nasul ei, Jojovich sa decupez gura si la David ochii, iar Brad Pitt fiind ''manechinul''.
Aceasta lucrare a fost realizata in PhotoshopCs3, pentru a taia frumos ochii, nasul si gura, am folosit Magnetic Tool, dupa ce le-am taiat pe toate la rand am facut file new, si dupa le-am lipit acolo, am dat crop de la file new, asa incat sa ne dea doar o parte din foaia si nu toata. Mai in jos am sa las cateva link-uri de la blogg-urile participantiilor acestui proiect.
Coordonator: Pop Eric
Macelar: Monenciu David (eu)
Designer: Popovici George
Documentarist: Lucaciu Laviniu si Marcus Pater (aici am avut doi deoarece am fost unsprezece in clasa si unul era in plus, asa ca l-am ales noi pe unul).
Prezentatorul: Ticoi David.
Multumesc ''liderului'' pentru ca a condus foarte bine echipa doi, chiar daca nu am iesit pe primul loc, ne simtim invingatori. Liderul fiind Pop Eric. Iar in special vreau sa mentionez ca un ''copil'' care nu s-a implicat deloc dar a trebuit sa-l alegem, acel copil este Lucaciu Laviniu. Nu am facut nimic, toata ora s-a jucat. Liderul a dat nota fiecaruia dintre noi pe munca depusa.
Monenciu David nota 10 (eu)
Popovici George nota 10
Lucaciu Laviniu nota 4 (probabil prea mult)
Marcus Pater nota 10
Ticoi David nota 8 (cititul prea lent ca si la inmormantare).
Iar in final am sa las mai in jos o poza cu rezultatul final:
 

Comentarii