Hexagonul

In primul rand am realizat un simplu hexagon din sase triunghiuri. Pentru a face acest hexagon, trebuie sa faceti un triunghi cu varful in jos si sa mutati acel punct din mijloc in jos. Si cu shift-ul apasat, mutati usor catre dreapta si dupa faceti tot asa pana cand a iesit un hexagon. (recomandat ar trebuii sa schimbati culoriile triunghiuriilor pentru a le diferentia) Am selectat toate layer-urile, tinand apasat pe shift pe primul layer si pe ultimul, iar dupa click dreapta ===> ''convert to Smar Object''. Asa am format intr-un singur layer hexagonul. Iar de aici este foarte simplu, apasati doublicate layers si le aranjati frumos ca sa nu ramana nici un pic de alb intre triunghiuri. La sfarsit am ales unealta crop si am decupat o parte mai frumoasa ca sa para ca si un covor verde si frumos.

Comentarii