Copilul straniu din natura

Astazi eu si familia mea am decis sa mergem intr-o excursie, tatal meu stia o padure foarte frumosa situata la 2 kilometrii de Oradea. O data cea am ajuns nici bine nu dau sa intru in padure si vine un baietel destrul de straniu, care vorbea singur si tot spune ,,NE VREM ARDEALU INAPOI ROMANURI HOTOMANURI", nu ii stiam motivul, dar l-am intrebat din curiozitate cum il cheama si de ce tot striga aici. El imi raspundea in ungureste, cu un ton ridicat: ,,mit érdekel? Erik a K-vel, nem románul, nem elég, hogy elloptuk Ardealu-t? el akarod lopni a magyar k-t?" (ce-ti pasa? eu sunt erik cu k si nu c romanesc, nu e destul ca ne-am furat Ardealu? mai vreti sa-mi furati si k-ul unguresc ??). Am apucat sa ii fac cateva poze pe ascuns. Eu si cu parintii mei fiind speriati (te-ai spariet?) de acest fenomen maghiar, am zis sa ne vedem de drumul nostru in continuare.


Dupa ce am ajuns sa vedem mai bine padurea, am realizat ca este un loc foarte frumos si merita vizitat. Vedeam oamenii cum radeau, cum isi faceau poze unii altor ca in familie, cum se plimbau cu, copii si animalele, se relaxau efectiv de acel peisaj frumos (sper ca nu l-au vazut pe unguru ala). Fascinat de acest tablou multicolor de toamna, nu m-am putut abtine sa nu fac niste poze. Dupa mica vizita a padurii, am dedus ca o sa mai venim si ca a fost o zi de relaxare superba.

P.s.: Aceasta poveste este inventata si trebuie tratata ca atare (Erik nu te supara)






Comentarii