Cablu panglica

Domn diriginte ne-a dat aceasta panglica (noi nu stiam ce este asta asa ca a trebuit sa ne uitam timp de 30 de secunde la ea si sa aflam ce este si cum am aflat ce este). La prima vedere mi s-a parut ca am mai vazut undeva asta, dupa cateva minute mi-am amintit ca am vazut ceva asemanator la mine in pc, dupa cateva minute de documentare am reusit sa vad cum se numeste si ce este. In imagine se afla un cablu cu panglica. Exista mai multe tipuri unde le putem gasi spre exemplu pe acest site.

Comentarii

  1. site-ul face referire la cablu, dar tu ai un cablu cu mufe, deci astfel devine un conector, pentru ca el poate conecta ceva. astfel, el conecteaza unitatea de discheta cu placa de baza.
    cablul pe care vi l-am dat sa-l studiati era cablu pentru floppy A:. se aseamana cu alte cabluri, cum sunt cele pentru B:, cd, dvd, hard, dar nu merge decat pentru A:

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu