FM raster si AM raster

AM = Raster modulat în amplitudine
Se construiește punctul de rețea în matricea expunerii de la centru în sus.
FM = raster cu frecvență modulară
Se construieste punctul de retea in matricea de expunere pe o bază aleatorie.
Procesarea este identică pentru raster-urile FM și AM! 
Doar în timpul expunerii, trebuie să decideți între grila FM sau AM.
  
Beneficii:
- Efect de imagine fotorealist
- Suprafețele apar mai netede = tranziții netede pe gradienți, fără structuri deranjante cum ar fi formațiuni moar sau rozete
-Reproducerea mai bună a detaliilor (muchii, linii, numere, fonturi din imagine ...)-
-Ghid de culoare constant (necesită corectarea optimă a lito)
-Nu are efect de închidere a punctului ca grila rotundă AM
 


Dezavantaje:
-Este nevoie de un flux de lucru extrem de standardizat și controlat
-Grilă FM numai cu inserare CTP
 

Comentarii