A doua zi din scoala altfel

Saptamana aceasta, avem scoala altfel, ieri, a doua zi de scoala altfel, am fost sa vizionam filmul ,,Venom" la Lotus Center.
Pe scurt, in acest film a fost vorba despre Eddie Brock (personajul principal) care dobandeste puterile unui simbiot si va trebui sa elibereze alter-eul sau "Venom" pentru a-si salva viata. Am ramas uimiti de acest film, era 3D si niste efecte uimitoare, actiune, comedie si un final neasteptat. Il recomand tuturor.


Dupa ce am iesit de la film, am fost la KFC cu o parte din colegi, iar dupa ce am terminat acolo, am decis sa ne intalnim toti in parcul Salca. Dupa ceva timp vremea ne-a tradat asa ca a trebuit sa fugim toti acasa.
Aceasta zi a fost una superba si sper ca se va mai repeta.

Comentarii

  1. Mă bucur că v-aţi simţit bine şi regret că cei mai mulţi nu au vrut/reuşit să vă acompanieze.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu