My own studio

Proiectul meu consta intr-o suma de bani pe care o am la dispozitie, mai exact 10.000 de euro, mai exact 47632.94 (vreo 47.000 de lei) si eu cu bani acestia trebuie sa-mi construiesc propriul meu studio pentru, nunti, botezuri, etc. Toate cumparaturile dupa cerere, vor fi facute de pe site-ul f64.

In primul rand am sa incep sa caut o camera de fotografiat, mai exact DSLRS la pretul de 14.800 de lei.


In al doilea rand ar trebuii, ca orice camera de fotografiat, un obiectiv. Incerc sa nu profit la maxim de banii acestia din cauza ca trebuie sa cumparam mai multe lucruri pentru propriul nostru studio.
Pentru obiectiv ma gandeam la ceva calitativ si nu foarte scump, acesta costand 3.800 de lei.




In al treilea rand avem nevoie de un declansator, eu am ales ca aceasta sa fie prin radio,
acesta fiind la pretul de 190 de lei. Si un exponometru  fiind la pretul de 1110 lei.


Iar nu in ultimul rand, pentru camera de fotografiat, avem nevoie si de memorie, am ales sa cumpar 2 carduri de memorie  de 128 de gb la pretul de 240 de lei (fiind 2 carduri de memorie, pretul final este de 480 de lei)


In final am sa enumar si postez cateva lucruri esentiale pentru un studio.

 suport pentru fundal                                                           stativ
                                                                               
 
     kit blituri                                                                           modificator de lumina       


Si desigur pentru a completa tot setul mai trebuie si ,,alimentari si cabluri" si ,,echipament de transport". Costul total a fost in jur de 4500 si ceva de lei, ne-am incadrat in suma ceruta.





Comentarii